Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeWpadnij do któregoś z dealerów i przejedź się testówką. Inaczej nie przekonam Cię, że to zajebisty motocykl, na głowę bijący 990-tkę ;)
OdpowiedzMógłbyś sprecyzować jak działają te sprzężone hamulce? Bo w Hondzie ten system działa tak, że jak naciskam przedni to hamują wszystkie tłoczki na przednich tarczach a na tylnich połowa, jak naciskami tylni to odwrotnie. A jak jest w KTMie?
Odpowiedzna stronie KTM piszą (po angielsku) że combined jest tylko na ręcznym hamulcu (uruchamia przedni i tylny) - wciskając nożny uruchamia się tylko tylny, jak w BM-kach
OdpowiedzW 1190 można wszystko sterowane jest elektronicznie, o ile oczywiście masz włączony ABS - wtedy działa to podobnie jak w Hondzie, ale nie pamiętam ile dokładnie tłoczków wkracza do akcji w poszczególnych zaciskach. Jeśli jednak wyłączysz ABS, nie ma sprzężenia hamulców. Gdy ustawisz ABS na tryb Offroad, ABS nie działa w przypadku tylnego hamulca. Właśnie na tym polega fajność tej maszyny, że można ją skonfigurować dokładnie pod siebie ;) Może być dziki, może być bardzo cywilizowany ;)
OdpowiedzCzy to znaczy, że po wyłączeniu ABSu rozłącza też "combined"? To czemu nie napisałeś tego od razu skoro było o to pytanie w komentarzach kiedy w weekend prosiłeś o zadawanie pytań. Jeśli tak jest, to niedługo zaatakuję dilera ale 990 i tak zostawię :)
Odpowiedz